Plată și Facturare

Plata cu factură

Condiţii de plată: 30 zile

Paypal

PayPal este un system de plată în web, recunoscut oficial ca şi un system foarte sigur de plată. Pentru a plăti cu acest mod de plată, conectați-vă la PayPal, folosind detaliile de înregistrare ale Dvs și confirmați plata către Distrelec AG. Datele Dvs bancare sau numărul de card de credit sunt stocate în contul PayPal. Acest lucru înseamnă că aceste informații nu sunt trimise oriunde altundeva în timp ce faceţi plata.

Plata cu card de credit:

Mastercard / Visa

Procesul de autentificare 3D Secure Ce este 3D Secure?
Pentru ca plata cu cardul de credit să fie cât se poate de sigură pentru dvs., folosim procesul de autentificare 3D Secure. Denumirea „3D” simbolizează cele trei părți care participă la proces: titularul cardului de credit, banca emitentă și comerciantul. Visa numește acest proces "Verified by Visa" iar MasterCard "MasterCard SecureCode“. 3D Secure garantează că la o tranzacție participă posesorul de drept al cardului de credit și comerciantul online legal. Prin această procedură riscurile de fraudă în sectorul comerțului electronic pot fi minimizate eficient.

Ce este 3D Secure?
În cadrul procesului de plată cu cardul de credit se deschide o fereastră a instituției dvs. financiare, în care trebuie să introduceți codul dvs. de siguranță personal. Ați primit acest cod de la banca dvs., prin urmare acesta vă este cunoscut numai dvs. și instituției financiare care a emis cardul. În orice caz, codul nu este salvat sau menționat pe cardul de credit însuși și nu trebuie confundat cu codul de verificare din 3 sau 4 cifre adesea solicitat, situat pe verso-ul cardului dvs. de credit. Dacă identificarea a avut succes, atunci se realizează plata.

Nu mi-am activat codul personal de securitate.
Dacă banca dvs. sprijină funcția 3D Secure, dvs. nu ați activat însă o parolă personală până acum, este posibil să o setați direct în timpul procesului de confirmare a plății.

Administrarea comenzilor și a retururilor

La secțiunea „Contul meu” a magazinului online Distrelec puteți să vizualizaţi cu ușurință statutul comenzilor plasate în trecut și să creați solicitările de restituire a mărfii.

  1. Logați-vă în magazin cu datele dvs. de utilizator.
  2. Faceți click pe butonul „Contul meu” (din partea dreaptă a casetei de căutare). Selectați din bara de navigare din partea stângă mai întâi „Comenzile mele” iar apoi „Istoricul comenzii”, din partea de jos.
  3. Vi se va afișa o listă cu toate comenzile dvs. anterioare. (Dacă sunteți administratorul contului firmei la magazinul online Distrelec, veți vedea aici comenzile tuturor angajaților firmei dvs.). Puteți filtra, ordona și imprima această listă în funcție de criteriile selectate de dvs.
  4. Prin intermediul săgeții de lângă fiecare comandă ajungeți la pagina cu detaliile comenzii respective. Pagina cu detalii vă oferă informații despre data comenzii, statutul comenzii, adresa de facturare și adresa de livrare, metoda de plată și livrare, precum și produsele comandate. Aveți posibilitatea de a le comanda din nou chiar aici, sau le puteţi adăuga la o listă de cumpărături.
  5. De îndată ce comanda dvs. are statutul „recepționat”, puteți pregăti solicitarea de returnare pentru articolele în cauză. Pentru asta faceți click pe „Returnare articol” de sub cantitatea comandată.
  6. În „caseta luminoasă” care se deschide introduceți numărul de produse pe care doriți să le returnați, împreună cu motivul returnării, starea în care se află ambalajul, comentariile dvs. și, dacă este cazul, numerele de serie ale produselor returnate. Suplimentar, aveți posibilitatea de a specifica dacă doriți ca produsul returnat să fie înlocuit cu unul nou. La final faceți click pe „Trimite solicitarea”.Veţi primi un e-mail care