Întrebări frecvente (FAQs)

1. Mi-am uitat parola!
2. Am uitat adresa de e-mail cu care m-am înregistrat la Distrelec!!
3. Am uitat numele de utilizator!
4. Aș dori să modific adresa salvată în contul meu de client!
5. Doresc să primesc marfa livrată la o adresă diferită de adresa de facturare!
6. Doresc să primesc marfa livrată la o adresă diferită de adresa de facturare!
7. Pot salva conținutul coșului meu de cumpărături?
8. Am deja un număr de client. Cum pot asocia noul meu cont de la magazinul online Distrelec acestui număr de client?
9. Primesc în permanență e-mailuri de la Distrelec!
10. Importare liste de materiale
11. Liste
12. Administrarea comenzilor și a retururilor
13. Căutare avansată
14. Administrarea utilizatorilor
15. Semnătura electronică

1. Mi-am uitat parola

Mișcați cursorul mouse-ului peste butonul „Contul meu” (în partea dreaptă a casetei de căutare). Din meniul derulant faceți click pe link-ul „Am uitat parola”. Pe pagina următoare introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă înregistra în cadrul magazinului online Distrelec și faceți click pe „Trimite”.
 
Veți primi un e-mail cu un link („Resetare parolă”) pentru a vă reseta parola. Atunci când faceți click pe acest link veți fi redirecționat pe o pagină unde puteți stabili o nouă parolă pentru contul dvs. De îndată ce ați introdus noua parolă în ambele câmpuri și ați făcut click pe „Actualizare parolă”, noua parolă este salvată."

2. Am uitat adresa de e-mail cu care m-am înregistrat la Distrelec!

 În acest caz vă rugăm contactați serviciul de asistență Distrelec.

3. Am uitat numele de utilizator!

 Dacă v-ați înregistrat în magazinul online al Distrelec ca utilizator nou, numele dvs. de utilizator este adresa de e-mail pe care ați indicat-o la înregistrare.
 
În cazul în care ați avut un cont de utilizator înainte de lansarea noului magazin online Distrelec, a cărui migrare s-a realizat ulterior, este posibil ca numele dvs. de utilizator să nu corespundă cu adresa dvs. de e-mail. În acest caz vă rugăm să contactați serviciul de asistență Distrelec."

4. Aș dori să modific adresa salvată în contul meu de client!

Dacă aveți deja un cont de client la magazinul online Distrelec, logați-vă în contul dvs. de client din cadrul magazinului online Distrelec. Faceți click pe butonul „Contul meu” (din partea dreaptă a casetei de căutare). În bara de navigare din partea stângă veți găsi link-ul „Adrese” la secțiunea „Detalii cont”. De îndată ce accesați link-ul vi se vor afișa în partea stângă adresa dvs. actuală de facturare și toate celelalte adrese de livrare salvate.  Faceți click pe săgeata din partea dreaptă a adresei de facturare pentru a o modifica.

Dacă nu aveți un cont online de client deschis la Distrelec, derulați în jos până la sfârșitul paginii web Distrelec. Zona de subsol are patru secțiuni: Servicii, Despre noi, Magazine producători și Link-uri rapide. De la secțiunea "Link-uri rapide" selectați „Modificare adresă”. Faceți click pe acest buton și completați în formularul de pe pagina următoare numărul dvs. de client, noua și vechea adresă, apoi faceți click pe „Trimite solicitare”. Un angajat Distrelec se va ocupa de modificarea adresei dvs. "

5. Doresc să primesc marfa livrată la o adresă diferită de adresa de facturare!

După ce ați verificat conținutul acestuia faceți click în coșul de cumpărături pe „Mai departe”. (Dacă nu v-ați logat încă în cont vi se va solicita să faceți asta).
Pe pagina următoare veți avea posibilitatea de a alege dintre opțiunile „Utilizarea adresei de facturare ca adresă de livrare”, sau „Expedierea comenzii mele la o adresă diferită”. Selectați ultima opțiune.
 
În funcție de datele pe care le-ați salvat deja în profilul dvs. se vor afișa următoarele opțiuni sub adresa de facturare. Secțiunea „Adresa de livrare”. Dacă aceasta este completată deja, puteți modifica adresa printr-un click pe butonul Modificare din partea dreaptă a adresei.
 
Cu un click pe butonul „Adaugă o nouă adresă” puteți specifica o nouă adresă de livrare care să fie utilizată pentru această comandă. Această adresă va fi salvată și în contul dvs. de utilizator pentru o utilizare ulterioară.
În partea de jos veți vedea adresele de livrare pe care le-ați salvat deja în contul dvs. de utilizator. Faceți click pe „Selectare adresă”, pentru a alege adresa corespunzătoare ca adresă de livrare pentru comanda actuală."

6. Folosesc cu regularitate adrese de livrare diferite. Le pot salva în profilul meu?

Logați-vă în contul dvs. de client din cadrul magazinului online Distrelec. Faceți click pe butonul „Contul meu” (din partea dreaptă a casetei de căutare). Veți găsi în bara de navigare din partea stângă link-ul „Adrese” , de la secțiunea „Detalii cont”. De îndată cel îl accesați, în partea dreaptă vor fi afișate sub adresa dvs. actuală de facturare, adresele de livrare deja salvate. Făcând click pe butonul „Adaugă adresă” puteți adăuga în listă o adresă suplimentară.
 
Dacă doriți să ștergeți o adresă din listă, faceți click pe săgeata din partea dreaptă a adresei pentru a deschide vizualizarea detaliată a adresei. Veți găsi butonul „Șterge adresa” sub câmpul dedicat adresei."

7. Pot salva conținutul coșului meu de cumpărături?

Deschideți coșul de cumpărături. Sub lista tuturor produselor din coșul dvs. de cumpărături veți găsi un buton cu o săgeată care arată în jos. Făcând click pe acest buton aveți posibilitatea de a exporta conținutul coșului dvs. de cumpărături ca fișier XLS sau CSV.
 
XLS: Fișier Microsoft Excel: puteți deschide și prelucra acest fișier direct în Excel.
 
CSV: Un fișier text simplu care conține articolele din coșul dvs. de cumpărături sub forma unor valori separate prin virgulă. Asemenea fișiere CSV pot fi interpretate și procesate de multe programe diferite.
(Fișierele descărcate în formate XLS și CSV sunt ambele compatibile cu instrumentul de importare a listelor de materiale.)"

8. Am deja un număr de client. Cum pot asocia noul meu cont de la magazinul online Distrelec acestui număr de client?

Dacă dispuneți deja de un număr de client Distrelec, ne puteți specifica numărul în momentul înregistrării unui cont de client. Noi vom conecta apoi noul dvs. cont de client la vechiul cont. Este necesar să procedați astfel:
Precondiţie: nu trebuie să fiţi logat în contul pe care îl deţineţi în magazinul online Distrelec. Mișcați cursorul mouse-ului peste butonul „Contul meu” (în partea dreaptă a casetei de căutare). Din meniul derulant faceți click pe link-ul „Sunt un client nou” și selectați de pe pagina care se deschide opțiunea „Înregistrare client persoană juridică”. Vi se va afișa un formular de înregistrare care conține și câmpul ""ID client MOVEX"". Completați formularul în întregime şi faceți click pe „Finalizează înregistrarea”. Un angajat Distrelec se va ocupa de conectarea vechiului cont la noul dvs. cont de utilizator Distrelec."

9. Primesc în permanență e-mailuri de la Distrelec!

În setările contului dvs. există posibilitatea de a vă dezabona de la buletinul informativ Distrelec, în cazul în care nu mai doriți să îl primiți. Pentru a vă dezabona faceți click pe butonul „Contul meu” din partea dreaptă a casetei de căutare. În bara de navigare din stânga veți găsi link-ul „Date de logare” în secțiunea „Detalii cont”. De îndată ce l-ați selectat veți vedea în dreapta detaliile contului dvs., inclusiv secțiunea „Buletin informativ”. Aici puteți gestiona abonarea la buletinele informative în funcție de preferințele dvs."

10. Importare liste de materiale

Cu ajutorul funcției „Importare liste de materiale” puteți importa rapid și simplu în magazinul online Distrelec listele cu datele produselor dvs. și puteţi trece respectivele produse din magazin în listele sau în coșul de cumpărături.
 
Trebuie să fiți logat pentru a putea utiliza funcția „Importare liste de materiale”. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, vă rugăm să vă înregistrați deschizându-vă un cont de utilizator în magazinul Distrelec și să vă logați.
 
Cum puteți importa lista de materiale
 
Faceți click pe link-ul „Importare liste de materiale” pe care îl găsiți la marginea de sus a ferestrei de browser. Puteți accesa această funcție și în meniul cu liste de la meta-navigare, la punctul „Instrument de import”.
Pe pagina care se deschide veți vedea două modalități de a importa datele dvs.: prin copierea și transferarea datelor din zona de memorie clipboard sau prin încărcarea unei fișe de lucru Excel completată în mod corespunzător.
 
a) Inserarea datelor stocate în clipboard:
Inserați datele în câmpul text din partea stângă a paginii web în următorul format :
aa, nnnnnn, ttttt
(aa: cantitatea dorită pentru acest articol
nnnnnn: numărul articolului Distrelec format din 6 - până la 8 - cifre
tttt: Descrierea tipului de articol (opțional) )
 
Vă rugăm să creați un rând nou pentru fiecare articol.
 La final faceți click pe butonul „Continuă” din partea stângă a ferestrei de browser.
Încărcarea unui fișier Excel
 
Pentru o importare corectă vă rugăm să descărcați „Șablonul Excel Distrelec”."
 
Completați fișa cu datele listei dvs. de materiale și salvați fișierul modificat (important: ca fișier .xls).
Faceți click pe butonul „Selectați de pe hard disk”, iar în fereastra care se deschide selectați fișierul pe care l-ați completat.
 
Deasupra butonului „Selectați de pe hard disk” ar trebui să apară acum numele fișierului pe care l-ați încărcat.
La final faceți click pe butonul „Continuă” din partea stângă a ferestrei de browser.
 
Pe pagina următoare „Verificare import” se afișează produsele găsite care corespund cu setul de date introdus de dvs. Dacă este necesar, aici mai puteți ajusta încă cantitatea specificată per produs sau șterge produse din listă.
Toate seturile de date pentru care nu s-a găsit un produs adecvat vor fi listate separat într-un tabel la finalul paginii. Aceste înregistrări de date au fost ignorate din acest motiv pe durata procesului de importare.
 
Utilizând butonul „Adaugă la lisa de cumpărături” sau „Adaugă la coșul de cumpărături” puteți prelucra lista de produse pe care ați realizat-o în acest mod."

11. Liste

Magazinul online Distrelec vă oferă posibilitatea de a alcătui diferite liste de produse cu ajutorul cărora vă puteți ordona și administra cumpărăturile.
Pe lângă posibilitatea de a realiza orice număr dorit de liste de produse, puteți marca produsele într-un mod simplu şi rapid ca „favorite” și le puteţi adăuga astfel la lista „Produsele mele favorite”.
 
Produse favorite
Pentru a adăuga rapid un produs dintr-o listă de produse sau dintr-o reclamă cu oferte la lista dvs. de produse favorite, mișcați cursorul mouse-ului pe produsul respectiv și faceți click pe simbolul inimă care apare. Atunci când mișcați din nou cursorul mouse-ului de pe produs, simbolul inimă rămâne afișat. Acest lucru vă arată că produsul a fost adăugat cu succes la lista dvs. de produse favorite.
 
Pe pagina de vizualizare detaliată a produsului în cauză butonul inimă este afișat în partea dreaptă, sub indicatorul de disponibilitate.
 
Pentru a vedea conținutul actual al listei dvs. de produse favorite mișcați cursorul pe butonul „Liste” (al doilea buton din partea dreaptă a casetei de căutare) și faceți click în meniul care se deschide pe „Produsele mele favorite”.
 
Pe pagina care se deschide vor fi afișate toate produsele pe care le-ați adăugat la lista produselor favorite. Pentru a șterge un produs din listă mișcați cursorul pe produs și faceți click pe simbolul-x care apare pe marginea din dreapta."
 
Liste de produse sau cumpărături
Pentru a adăuga un produs dintr-o listă de produse sau dintr-o reclamă cu oferte la o listă de cumpărături mișcați cursorul mouse-ului pe produsul respectiv și faceți click pe simbolul liste afișat.
Se va deschide o fereastră în care puteți specifica în ce listă de cumpărături doriți să salvați acest produs. Alegeți una sau mai multe liste existe sau completați numele unei noi liste în care să fie salvat acest produs.
Pe pagina de vizualizare detaliată a produsului în cauză se va afișa butonul liste corespunzător, în partea dreaptă, sub indicatorul de disponibilitate.
 
Pentru a vedea conținutul unei liste de cumpărături mișcați cursorul pe butonul „Liste” (al doilea buton din dreapta casetei de căutare) și faceți click pe numele listei dorite în meniul care se deschide. (Dacă numele listei nu este afișat, faceți click pe link-ul „Afișează toate listele” de la sfârșitul meniului).
Pe partea dreapta a ferestrei veți vedea acum toate produsele care se regăsesc în lista dvs. de cumpărături, cu cantitățile corespunzătoare. Pentru a șterge un produs din listă, mișcați cursorul pe produs și faceți click pe simbolul-x care apare lângă cantitatea afișată.
 
Acum aveți posibilitatea de a adăuga conținutul listei de cumpărături la conținutul actual al coșului dvs. de cumpărături utilizând butonul „Adaugă lista la coșul de cumpărături”.
Alternativ, puteți descărca lista ca fișier utilizând butonul cu săgeata care arată în jos. Dacă faceți click pe acest simbol puteți alege între descărcarea unui fișier XLS sau CSV.
 
XLS: Fișier Microsoft Excel: Puteți deschide și prelucra acest fișier direct în Excel.
CSV: Un fișier text simplu care conține articolele din coșul dvs. de cumpărături sub forma unor valori separate prin virgule. Asemenea fișiere CSV pot fi interpretate și procesate de multe programe diferite.
(Fișierele descărcate în formate XLS și CSV sunt ambele compatibile cu instrumentul de importare a listelor de materiale.)

12. Administrarea comenzilor și a retururilor

La secțiunea „Contul meu” a magazinului online Distrelec puteți să vizualizaţi cu ușurință statutul comenzilor plasate în trecut și să creați solicitările de restituire a mărfii.

Logați-vă în magazin cu datele dvs. de utilizator.
Faceți click pe butonul „Contul meu” (din partea dreaptă a casetei de căutare).
Selectați din bara de navigare din partea stângă mai întâi „Comenzile mele” iar apoi „Istoricul comenzii”, din partea de jos.
 
Vi se va afișa o listă cu toate comenzile dvs. anterioare. (Dacă sunteți administratorul contului firmei la magazinul online Distrelec, veți vedea aici comenzile tuturor angajaților firmei dvs.). Puteți filtra, ordona și imprima această listă în funcție de criteriile selectate de dvs.
 
Prin intermediul săgeții de lângă fiecare comandă ajungeți la pagina cu detaliile comenzii respective.
Pagina cu detalii vă oferă informații despre data comenzii, statutul comenzii, adresa de facturare și adresa de livrare, metoda de plată și livrare, precum și produsele comandate. Aveți posibilitatea de a le comanda din nou chiar aici, sau le puteţi adăuga la o listă de cumpărături.
 
De îndată ce comanda dvs. are statutul „recepționat”, puteți pregăti solicitarea de returnare pentru articolele în cauză. Pentru asta faceți click pe „Returnare articol” de sub cantitatea comandată.
În „caseta luminoasă” care se deschide introduceți numărul de produse pe care doriți să le returnați, împreună cu motivul returnării, starea în care se află ambalajul, comentariile dvs. și, dacă este cazul, numerele de serie ale produselor returnate. Suplimentar, aveți posibilitatea de a specifica dacă doriți ca produsul returnat să fie înlocuit cu unul nou. La final faceți click pe „Trimite solicitarea”.Veţi primi un e-mail care

13. Căutare avansată

Magazinul online Distrelec oferă un număr mare de produse diferite. Pentru a găsi produsul corect într-un mod simplu şi comod, magazinul dispune de o funcţie filtru pe care o puteţi utiliza pentru a rafina listele de produse şi rezultatele.
 
Navigaţi la sub-categoria corespunzătoare pentru produsul pe care îl căutaţi (de ex. „Optoelectronică”).
Alternativ, introduceţi un termen de căutare în caseta de căutare şi apăsaţi Enter.
Pe pagina următoare vor fi afişate într-o listă toate produsele relevante. Puteţi ordona această listă după diverse criterii.
 
Bara de filtrare din partea stângă vă oferă următoarele metode pentru limitarea numărului de produse:
Filtrare după o altă sub-categorie:
 
La marginea de sus a barei sunt afişate sub-categorii ale categoriei actuale (în funcţie de disponibilitate). Selectaţi o sub-categorie pentru a limita şi mai mult selecţia de produse.
 
Filtrare după producător sau caracteristicile produsului: sub categorii veţi găsi secţiunile pentru producător sau caracteristicile produsului. Selectaţi aici proprietăţile dorite printr-un click pe caseta de lângă producător sau caracteristicile produsului. Puteţi selecta criterii multiple per secţiune, ca de exemplu atât „Producătorul A” cât şi „Producătorul B”.
 
Filtrare după disponibilitate: la secţiunea disponibilitate puteţi seta ca şi criteriu de căutare disponibilitatea imediată de livrare a produsului.
Filtrare după preţ: glisaţi bara de derulare la stânga sau la dreapta până la afişarea marjei de preţ corespunzătoare sub scală.
 
Pentru fiecare dintre limitările de căutare sau criteriile de filtrare descrise mai sus, la secţiunea „Filtru” este activată câte o etichetă, prin care este afişat un criteriu de căutare activ. Faceţi click pe simbolul „x” din interiorul etichetei pentru a şterge din nou acest criteriu de filtrare.

14. Administrarea utilizatorilor

 În calitate de supervizor sau administrator al contului firmei dvs., puteţi administra conturi de utilizator pentru angajaţii firmei. Administrarea presupune că puteţi crea şi dezactiva conturi de utilizator, puteţi stabili bugetele şi drepturile utilizatorilor în cauză şi puteţi genera e-mailuri pentru resetarea parolei angajaţilor.
Pentru asta este necesar să aveţi un cont de administrator (acces). În cazul în care nu aţi făcut încă acest lucru, vă rugăm să înregistraţi un cont de administrator. Fiecare companie poate beneficia de un singur cont de administrator (client).
 
În calitate de administrator: Pentru a accesa secţiunea de administrare a utilizatorilor
Logaţi-vă în magazin.
 
Utilizaţi butonul „Contul meu” de lângă câmpul de căutare pentru a accesa secţiunea „Administrare utilizatori”.
Puteţi vizualiza şi edita datele dvs. proprii de utilizator selectând „Date de logare” din bara de navigare din partea stângă.
 
Selectaţi din bara de navigare „Administrare utilizatori” pentru a vedea lista cuprinzând toţi ceilalţi utilizatori care există deja pentru acest cont.
 
Cu ajutorul butonului „Adaugă noi utilizatori” puteţi crea un nou cont de utilizator pentru contul firmei dvs. Aici aveţi de asemenea posibilitatea de a stabili drepturile personale şi limitele de buget pentru acest utilizator. Dacă utilizatorul încearcă să plaseze o comandă care depăşeşte limita sa de buget, comanda sa vă va fi prezentată spre aprobare, în calitatea dvs. de administrator (consultaţi „Semnătura electronică”).
 
Atunci când faceţi click pe „Salvează şi închide” utilizatorul va primi un e-mail la adresa introdusă de dvs. în noul profil.

După ce utilizatorul a accesat link-ul de activare din e-mailul respectiv, contul său devine activ,La secţiunea de administrare a utilizatorilor (consultaţi secţiunea 4.) aveţi, de asemenea, posibilitatea de a vedea statutul actual al bugetului diverşilor utilizatori. Cu un click pe săgeata de lângă locul unde este listat un anumit utilizator puteţi edita profilul acestuia sau puteţi iniţia trimiterea unui e-mail pentru resetarea parolei la solicitarea utilizatorului.

 
În calitate de angajat
Solicitaţi administratorului contului dvs. de firmă de la Distrelec să genereze pentru dvs. un nou cont de utilizator.
După ce acest cont a fost creat cu succes, veţi primi un e-mail cu un link de activare.
 
De îndată ce aţi activat acest link, vă puteţi stabili o parolă şi puteţi utiliza contul în magazinul online Distrelec
Utilizaţi butonul „Contul meu” de lângă câmpul de căutare pentru a ajunge la secţiunea ""Detalii cont"". Aici vă puteţi edita datele personale şi puteţi vizualiza bugetul rămas."

15. Semnătura electronică

Dacă sunteţi supervizorul/administratorul
Aţi creat un cont pentru angajaţii dvs. în contul dvs. de utilizator, prin intermediul secţiunii de administrare a utilizatorilor. În setările contului aţi setat anumite limite de comandă, per comandă şi/sau sub forma unei limite anuale. (Pentru descrierea detaliată a acestui pas, consultaţi tutorialul „Administrare utilizatori”).
Atunci când angajatul plasează o comandă care necesită aprobarea dvs,, puteţi aproba sau respinge această comandă (consultaţi pasul 12).
 
Dacă sunteţi angajatul
De îndată ce supervizorul dvs. a generat un cont de utilizator pentru dvs. şi a alocat bugetele corespunzătoare, contul poate fi utilizat. Logaţi-vă în magazin şi umpleţi coşul de cumpărături ca de obicei. Deschideţi coşul de cumpărături şi selectaţi „Continuă”.Verificaţi adresa de facturare şi cea de livrare şi, , dacă este necesar, modificaţi adresa de livrare. La final selectaţi „Continuă”.Selectaţi metoda de livrare şi plata, apoi faceţi click din nou pe „Continuă”.Pe pagina următoare puteţi verifica încă o dată detaliile comenzii înainte de expediere.
Suplimentar, puteţi specifica un centru de costuri şi un număr de proiect pentru scopuri interne sau puteţi adăuga la comandă o notă pentru Distrelec.Deasupra comenzii se va afişa un rezumat al statutului de aprobare. Dacă toate datele sunt corecte, faceţi click pe„Pentru confirmare”.Comanda dvs. va fi transferată către supervizor pentru aprobare. Veţi primi un e-mail de confirmare."Dacă sunteţi supervizorul/administratorul
 
Logaţi-vă în contul de utilizatorul de la magazinul online Distrelec şi comutaţi la secţiunea „Contul meu” printr-un click pe butonul din dreapta casetei de căutare.
 
În bara de navigare din stânga veţi vedea un număr marcat cu roşu lângă punctul de meniu „Comenzile mele”, care indică câte comenzi aşteaptă aprobarea dvs.
 
Faceţi click pe „Comenzile mele” şi apoi pe sub-secţiunea „Solicitări de aprobare”. Lista tututor comenzilor deschise vă oferă o privire de ansamblu asupra comenzilor care aşteaptă aprobarea.
Faceţi click pe săgeata de lângă o comandă anume pentru a deschide vizualizarea detaliată.
Atunci când aţi verificat detaliile comenzii puteţi decide dacă doriţi să aprobaţi sau să respingeţi comanda.
 
Dacă v-aţi decis să o respingeţi, faceţi click pe „Refuz”. Aveţi opţiunea de a adăuga o notă explicativă cu privire la refuz. Persoana care a plasat comanda va fi informată prin e-mail asupra refuzului.
 
Dacă sunteţi de acord cu plasarea comenzii, bifaţi pentru a confirma faptul că aţi citit Termenii şi condiţiile generale şi Politica de confidenţialitate şi faceţi click pe „Continuă” pentru a expedia comanda. Angajatul care a plasat comanda va fi informat prin e-mail cu privire la expedierea comenzii."