Returnare sau reparație

Rapid și sigur

Atunci când returnați un articol sau doriți să solicitați reparația aveți două posibilități la dispoziție. Dacă comanda a fost realizată în magazinul online, urmați procedura noastră simplă online. Pentru returnarea produselor comandate de dvs. prin telefon, fax sau e-mail, folosiți formularul clasic de returnare a mărfii (formularul RMA).

Procedura online

  1. Logați-vă în contul dvs. de client și faceți click pe „Istoric comenzi
  2. Aici sunt listate toate comenzile dvs. Puteți să returnați toate articolele livrate. Toate comenzile finalizate, care au fost expediate deja, au statutul „Expediat”.
  3. La secțiunea „Detaliile comenzii” sunt afișate toate articolele comandate, inclusiv numărul de bucăți. Selectați articolul corespunzător și faceți click pe „Returnare”. Vă rugăm să țineți cont de următoarele: Dacă returul include mai multe articole, procedura trebuie să fie repetată de numărul de ori corespunzător.
  4. La ultimul pas vă rugăm să precizați numărul de bucăți și motivul returnării. De asemenea, sunteți întrebat dacă ambalajul mai este încă intact și dacă doriți un produs de schimb pentru articolul în cauză. Un angajat al departamentului de servicii va lua legătura cu dvs. de îndată ce formularul online completat ajunge la Distrelec.

Procedura la utilizare a formularului clasic de returnare (formularul RMA)

Imprimați formularul RMA și procedați conform instrucțiunilor.